június 11, 2004

Pár napja kedvesem megnyírt. Még a trópusokról hoztam ezt a jó szokásom, hogy meglehetősen rövid hajat szeretm. Szépen elkészül a nagy mű (jól nézhetünk ki ilyenkor, én a kádban ülök, ő meg nyír :-) és egy utolsó igazítást még tett rajta. Olyat pontosan, mint a Mr Bean a filmben. Hátul, nyaktól fejbúbig olyan 1mm-es beállítással egy sorját vágott. Mint amikor a hibridkukoricából kivágják az apasort...

Nem volt mit tenni, hozzáigazítottuk a többit is. Most hátul olyan 1mm, elöl viszont sokkal hosszabb, akár 2.5mm is lehet. Úgy nézek ki mint egy szökött rab...

Na mindegy, azon gondolkodom, hogy hogyan lehet ennek is a jó oldalát nézni. Összeraktam, miért is jó a NAGYON rövid haj:

- Amikor a mérlegre állva csekkolom (nem kicsi!) súlyomat, ez a pár deka is segíthet abban, hogy ne 90.0 kg-ot mutasson, hanem mondjuk 89.9-et. Mert ez utóbbi mégiscsak ....
- Nő a napoztatható felület a testemen, és ezzel is elősegítve a D vitamin képződést
- A benzinkútnál kevesebbszer próbálnak átvágni riasztó külsőm miatt (10-ből így csak 6x)
- Ha valaki így belémszeret, akkor tuti nem a külső érdekli :-o
- Ha tél lenne, hallanám a hópelyhek becsapódását
- Samponból a szokásos 10-e fogy - ez havi legalább 200 Ft megtakarítás
- Ha most tetoválnának a fejemre egy üzenetet Osama Tele Tartálynak, akkor hónapok múlva már vihetném is az üzenetet.
- A lefolyóban található 30cm-es hajszálak tuti nem tőlem származnak
- Bicajozva sokkal áramvonalasabb vagyok
- Kiderült végre, hogy pici koromban melyik oldalamon szerettem aludni


Nincsenek megjegyzések: