május 22, 2008

Ökör

Ma reggel elkapott a harci idegesség, és bemutattam egy autósnak a középső ujjam.
A történet:

M1-M7 közös szakasza előtt kicsivel lassítottam a 100-as táblához érve. Belső sávban mentem, mert a külsőn lassan haladtak nagyobb gépek (olvasd, olyan 60-70 körül).
Megérkezett rám egy VW Caddy. Mindenféle finom kérés vagy jelzés nélkül ráesett a hátsómra, és elkezdett "tolni". Annyit sem várt ki hogy olyan helyzetbe kerüljek amikor elengedhetem (mellettem jobbról volt egy kisteher, csak azt megelőzve tudtam neki utat hagyni). Így szépen kiindexeltem, és kimentem jobbra, őt elengedtem. De az agresszivitása, és veszélyes közelsége felhúzott, amikor elment mellettem, bemutattam neki a középső ujjam.
(Utólag belátom, felesleges hülyeség volt, momentán bocsánatot kérek érte. Elkapott az ideg azért amit művelt (veszélyes ha a seggemben robog egy ilyen vadállat, egy kicsit kell csak lökni az elöl menő autón, és máris menthetetlenül keresztbeáll az úton az autó - autópályán ez sok további helyzetet jelent, főleg reggeli csúcsban).

Versenyzőnk a bemutatott ujjat észlelte, és úgy döntött agresszivitással móresre tanít. Kiment oldalra, belassított, és amikor mellé értem, rámhúzta a kormányt (ez az M7 M1-essel összeérő kanyarban). Satufék, kivártam hogy összefusson a két pálya, ott már négy sávon csak elférünk. De nem, neki hirtelen elmúlt a fontos dolga (ugye, a f*szért sietsz de ökör, ha utána van időd szarakodni a másikkal???), és elémjött, majd satuzott. Ezt az autópálya négysávoson, középen. Szerencse hogy nem lett belőle irtó nagy tömegbaleset (ugye aki mögöttünk jött az látta hogy gyökkettő janizik, de aki az M1-en jött annak mi jobbról feltűntünk majd fék...

Egyszer azt mondták, hogy fenének állsz ki szellemi viadalra a fegyvertelennel... Igazuk volt.
Ember úgy érezte Móres megvolt, nagygáz (és kedves füsfelhő hátulról), és elcikázott a sorok között (index nuku).

Kedves autóstársam. Neked üzenek, KUL-995, Caddy szürke 1.9 TDI!
Legyen ez a legnagyobb örömöd ebben a napban!
Felteszem ha balesetet okozol, és meghal pár ártatlan (mondjuk ilyenkor gondolj arra hogy haverok vagy családtagok is jöhetnek az M1-en), akkor vajon mi lett volna? Ártatlan arccal kiszállsz hogy te nem ezt akartad? Vagy agresszívan bebizonyítottad volna hogy neked jár az elsőbbség (amit megkaptál), és én vagyok a hülye? Vagy csak egyszerűen sírva vetted volna tudomásul, hogy a szépen indult nap Halált okozó közúti veszélyeztetéssel, és pár év sittel végződött volna? Vajon gondoltál erre is jaszkarizva, vagy egyszerűen csak addig jutott az a pár agysejt hogy 11 centi helyett egy TDI-vel erőlködj?

Nem tudom. Egyet viszont igen. A rendőrségnél fel van írva a rendszámod, bejelentettem. Remélem már keresik a kamerák felvételeit.

Nincsenek megjegyzések: