március 23, 2006

Személyes

A mai reggelen végighajtottam a városon az Budaörstől majdnem Újpestig. Ez nem nagy táv, mégis, az út tele volt holdkóros barmokkal. Első számú öngyilkos versenyző egy piros Inginsben feszített, és úgy érzet másképpen nem tud felnőni a nagyobb autósokhoz, csak azzal hogy ha a leállósávról belső sávba 160-nal index nélkül suhan át., Biztosan megrészegítette az autója reklámja, melyben versenyautónak pozícionálják a rizsrakétát. Szólni kéne neki hogy ez az autó pontosan úgy hajtogatódik majd rá mint egy sörösdoboz amikor rálépnek. Akkor meg majd lehet sírni a dialízisért (jó esetben).

Később a
Petőfi Sándor utca elején az aluljáróban akadtam további agresszív állatokra (az állatoktól bocs).
Először egy Citrom CX húzott el oldalt, furakodott be a sor elejére, hajtott át a piros lámpán, és fordult le az első keresztutcán jobbra. Tuti helyi ember, ismeri a dörgést. Én meg nem.
Utána egy Honda terepjáró mímelte a balra sávban a fordulást (még az aluljáró!), és megpróbált előre tolakodni. Duda, és méltatlan arc amikor nem tettem kedvére. Vajon mi jár ilyenkor a női agyban? Neki jár, és mégsem adtam meg, vagy mi?

Később a belvároson haladtam keresztül. Egy taxis dudával jutalmazta hogy pofátlan módon 0.0003 mp késéssel indultam a zöld lámpa. Neki üzenem, hogy figyelembe kellett vennem a fény sebességét, amíg az odaért a szememig. Ha hamarabb indulok, kiderülhet hogy honnan jöttem. És akkor kíméletlenül le kell mészároljak mindenkit akinek -axi-val végződő felirat van az autója tetején (vagy oldalán).

A balvárosban kiderült hogy a modern Robin-ok már nem léteznek. Mert az egyik sarkon tilosban álló autón kereékbilincs, egy(!!!) sarokkal odébb egy kereszteződésben 4, azaz négy rendőrautó állt a tilosban (zebrán, sarok mértani közepén, járdán, ahol helyet találtak). Rájuk nem vonatkoznak a szabályok, hiszen ők azok akik ezeket betartatják. Különben is, mindent a megfelelő píárért.

A legizgisebb amikor az Izzabella utca és a Király utvca kerteszteződésénél zöldnél az előttem álló autó elfdordul jobbra, én pedig szembe találom magam egy zöld neonruhás emberrel, aki jelzi hogy arra egyenesen nem mehetek. Előrejelző tábla, felirat, forgalomirányítás vagy bármi nuku. Aki nem itt lakik, az meg menjen metróval. Hülye fasz autósok, hát nem ismeri az elkerülő utakat Budapesten? És nem elég neki a gyors döntésre 0,05 másodperc? (persze a mögöttem jövő sietne, dudált is...).

Később egy kis utcában parkolóhely, de egy Suzuki Swift* nyugisan beparkolt a 45 fokban parkoló autók mögé, éppen lezárva a helyet egy nagyszerű (bár szabályos) parkolóhelyhez.

*Szerintem azért Swift, mert Swift írta a Gullivert, abban pedig komoly társadalomkritika is elhangzik. Vagy a Liliputra utalt, lehet választani.

Nincsenek megjegyzések: