január 22, 2006

Blog

Jöjjön egy érdekes teszt. Blogok olyan szakmákról, melyek megítélése - hmm, hogy is mondjam - változó. Közszereplők, szakmák blogjai. A magyarok szeretik a rendőröket, postásokat, vasutasokat. Vagyis majdnem szeretik őket. Valamiért kilóg a sorból a mentős, érdekes módon a blogok / oldalak sorából is kilóg egy kicsit.
Na menjünk sorban. A gondolat onnan fakad, hogy olvasója (néha hozzászólója) vagyok az index Rendőrségünk szégyentáblája topic-nak.
Néha-néha megjelenik egy rendőr, és szájtépve elkezdi védeni a mundér becsületét. Nyilvánvaló hogy nem ismerik ki magukat az internetes fórumok világában, ugyanis ott ilyen nem működik. Korrekt, reális és "pártatlan" blog az igen. Ma már nem működik a "propaganda". Elmúlt az a világ. A véleményformálás viszont igen, de az kemény meló.

Példaértékű a Lánglovagok oldal. Tűzoltók bevetéseiről készített képek, történetek, címszavak, még a merchandising is belefért.

A taxisokat legalább olyan sokan nem szeretik mint a rendőröket.
Mégis, a Hallo Taxi! oldal - szerintem - el tud oda jutni, hogy visszahozza ennek a szakmának is az ügyesen porba döntött image-ét.



Mentősblogot nem találtam. Pedig elférne az is a neten, sőőőt.

A legnehezebb dolga a rendőrökről szóló Police blognak lesz. De nekem úgy tűnik jó az irány. Nem védi ok nélkül habzó szájjal a testületet, azt a képet mutatja (ami szerintem is a valóság), hogy a rendőrség nem idióta rosszindulatú hatalomvágyóak gyülekezete. Mondjuk ezt a képet szerencsésen és ügyesen építgeti a nagyon csúcsvezetés...


Vasutasblog? Nem találtam. Pedig az utóbbi idők beszerzései, a rohamosan romló minőség, és ezzel
arányban növekvő árak. Lenne mit polírozni fiúk... Egy eset itt.

Postásblog? Nem találtam. Pedig ők sem a listavezetők a "Megölelném karácsonykor" listákon.
Nekem is volt velük afférom. Ja, és ez úton üzenem a törökbálinti postának, hogy elveszett egy küldeményem, egy másik soha nem érkezett meg (Amazon.com könyv - szóval van ott angolul tudó ember is), valamint ha pénzem érkezik, akkor kérem ne üljenek rajta egy hetet :-(

Futárblog. Rendben levő blog, olvasásra érdemes.

BKV ellenőr blogja? Vagy BKV buszsofőr. Bármi jöhet, beteszem! De én nem találtam.

Politikusblog? Minek?

Mit/kit hagytam ki?

Nincsenek megjegyzések: