január 15, 2006

Személyes

Ezennel megnyitom a blogot 2006-ra. Üdvözlöm mind a két olvasómat, és kívánok sikeres évet :-) !

Kicsit lassan indult érdekes dolgok szempontjából ez az év. De tegnap ráleltem az év első szupermisztikus történetére. Ismét a zoknik. Eddig bármilyen startégiát alkalmaztam, az egyszínű zoknik páratlan számmal érnek véget a teregetéskor. Most a kiscicám elcsent egyet amikor válogattam a feketeneműket, arra gondoltam hogy a probléma megoldva! Persze.... Amikor kijött a mosogatógépből, máris páratlan számú zokni van teregetéskor, de legalább van egy piszkos joly joker....

Régebben is maradt Joly Joker, de amikor össze akarom párosítani a magányosan maradt szegénykével, a méret, rugalmasság szempontjából tuti a skála másik oldalán van valahol....

Szóval küzdelem ide vagy oda, a zoknik továbbra is eltűnnek a mosógépben levő dimenziók közötti átjáróban...

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Miért gondolod, hogy csak két olvasód van?

Raha írta...

Ollé, lehet hogy több???
Örülök neked! Tetszik?

Névtelen írta...

Hát, most lehet, hogy elszomorítalak, mert rólam már tudod, hogy néha olvasom.
Csak kipróbáltam, hogyan működik ez a megjegyzés rovat. :-)