január 21, 2006

Személyes

A napokban böffentettem egy sztorit a Bali Post-on az ügyfélkapu regisztráció élményeimről.

Az igazat megvallva akár ide is kerülhetett volna. Menet közben annyi történt, hogy felhívtak, megválaszolandó a kérdéseimet. Elmesélték hogy a felhasználónév tényleg marad, az okmányirodás hp tudta rosszul a dolgot. A lényeg hogy menjek be ismét, akkor megváltoztathatom. Na erről ennyit.

Amikor bepanaszoltam hogy a magyarorszag.hu oldalon hiába foglaltam időt, a budaörsi önkormányzathoz már nem jut el a jelentkezésem. Erre ők hárítottak, ez nem az ő dolgok, a budaörsi önkormányzat a hülye, náluk kell rendet rakni. Sokáig győzködött hogy ez így van. Készséggel el is hiszem, de úgy tűnt, hogy budaörsön egyáltalán nem értik ezt az egész dolgot, szóval zsákutca.

Kérdezősködtem a kettős aláírásról, e miatt átkapcsoltak az APEH képviselőjéhez. Annyi, hogy van kettős aláírás, technikai dolgokban viszont itt már én nem értettem hogy mikor hol és mit kell csinálni hozzá (tudniillik ők használják ezeket a bevalló programokat, én még nem).

Az egészben a legizgalmasabb a történet tanulsága.
Adva vagyok én, aki számítógéphez értő, internetet használó és kicsit értő ember.
Én is belebonyolódom hogy az ügyfélkapu hogyan működik. Mit várhatunk az egyszerű user-től, akinek a gép még egyenlőre egy ellenséges, ismeretlen terület? Majd pont ők...
Fiúk, gyúrni kell még egy kicsit erre az elektronikus ügyintézés dologra...

Nincsenek megjegyzések: