augusztus 28, 2006

Autó

Érdekes esetet láttam a minap.
M1/M7 kifelé vezető közös rész, Agip kút előtt összevissza sávok (Budaörsre, IKEA, Auchan, kúthoz, McDonald's-hoz, stb). A hely alapból is eléggé zűrös, csak a környéken lakók közlekednek nyugodtan.
Ezt a részt nem is olyan régen feltúrták, innen oda, onnan ide nem lehet kanyarodni, én is vétettem, pedig napi rendszerességgel jártam arra. Vasárnap is vétett egy autós, csak ő nem használta az eszét és a féket.
Szépen felfutott a benzinkút előtt a szalagkorlátra. Ahogy kell. Két kerék közé kapta, és felfeküdt rá :-)
Az izgalmas rész azonban csak innen kezdődött.
A képen is látható úttelenőrző autó a pályáról észrevette a balesetes autót, és szépen leállósávon visszatolatott a kihajtóig. Ez már magában laza életveszély (nem neki), megérdemelne egy durva nagy taslit. Mert ugye első kijárón kimegy, visszajön szépen. Elrepül az autó?? Vagy mire gondolt a sofőr?
Kedvesem meg is jegyezte hogy milyen rendes, segíteni állt meg. Lenyugtattam, ugyanis szerintem büntetni állt meg. Tereptárgyakban kár keletkezett, valakinek ki kell majd fizetni...
Lassan a rendőrség is megérkezett, teljessé vált a csapat. Vajon ki az aki segíteni is fog szerencsétlennek?


Nincsenek megjegyzések: