december 23, 2007

Bejgli


Tegnap gyógyszertárban voltam. Kettőben is, mert az első helyen nem kaptam olyan orrcseppet amit szerettem volna (vicces, adagolós, spray-s orrcseppet vettem, ami momentán már nem is csepp, hanem orrspray). De mégis megmaradt a neve.

A gógyszertárak ki voltak ürülve, Nulla ember. A második hely a kórház mellett van, ott a parkoló volt töküres.Az volt az érzésem, hogy december 24-e felé közeledve nincs Magyarországon beteg ember.
Ami ugye jó. De mi lehet az oka?

Agyaltam. Mi van ilyenkor ami minden emberre jellemző változás?

És rájöttem! Elkezdtük enni a mákos bejglit. Csak ez lehet az ok, mi más.
Vagyis ha a mákos beigli evése és a betegek eltűnése egybeesik, akkor egyértelmű,

a mákos beigli gyógyít!

Annyit agyaltak már emberek azon, hogy hogyan lehetne rendbetenni az egészségügyet. Íme, kezünkben a megoldás!

Ingyen mákos beigli mindenkinek!

Hiszen gyógyít (statisztikai összefüggés van a fogyasztása és a betegségek megszűnése között!). Ráadásul sokkal olcsóbb mint a gyógyszerek többsége, és finom.

Nincsenek megjegyzések: