május 09, 2006

Autó

Na, újabb érdekes történet Aszfaltkantriból (aki nem tudná, ez Budapest egyik beceneve).
Soha véget nem érő történet, kátyú. Amikor bejelentették a médiában (választások előtt, naná!), hogy a kátyúk el fognak tűnni meg hűha, akkor biza teszteltem gyorsan egyet, és bejelentettem egy durva kátyút az Erkel Ferenc utca - Lónyai utca kereszteződésében.
A kátyú egy dupla tankcsapda volt, amely a Lónyai utca közepén díszlekedett, de az Erkel utcából kifelé kanyarodókat sújtotta. Ugyanis onnan nem látszott, a parkoló autók miatt a kikanyarodást csak egy ívben lehet végrehajtani, és azon az íven volt a dupla kátyú.
Párszor beledurrantam, és felhúztam magam, bejelentettem. Kijavították.
Egy hónap múlva kicsivel nagyobb méretben, de reinkarnálódott a lyuk. Bejelentettem. Kijavították.
Egy hónap múlva újból ott volt. Bejelentettem, jeleztem hogy harmadjára már tényleg tehetnének többet is mint hogy belesöprik a port és megtömködik. Közölték hogy a hideg miatt a technológia ilyen, de majd ha jó idő lesz.
Tegnap ismét ott volt. Bejelentettem. Várom mi lesz.

Utólagos bejegyzés 2006. május 12-én.
A kátyú továbbra is ott figyel. Választások előtt gyorsan javították. Most már nem.
Nem hagyom annyiban, bejelentem ismét.
Megtörtént. Várom.

Nincsenek megjegyzések: