december 22, 2006

Shopping

Ne vásároljatok a Speedshop-ban!
Az a pár forint nem éri meg azt a gyalázatos szolgáltatást... Ráadásul akinek könnyen hányingere lesz a pisiszagú folyosón sorban állva, annak kimondottan ellenjavalt!

A történet:

A Speedshop-nál vásároltam egy Logitech BT fülest, azzal a célal hogy vezetés közben mégiscsak biztonságosabb így telefonálni.
A cuccos megadta magát (vagyis soha nem tudta produkálni azt a szolgáltatást amiért vettem - megszakadt a kapcsolat, újra felépült, nem lehetett bekapcsolni töltés után, stb, stb, stb) Szóval csak a méreg volt vele, ráadásul kellemes készülék, egy másik ugyanilyet hiba nélkül használtam sokáig (az eltört).

Visszavittem a Speedshop boltba, amely ez alkalomal sokkal kulturáltabb volt.
Első alkalommal egy hosszú sort áltam végig egy pisiszagú folyosón, most már nem volt akkora sor...

A srác akinek átadtam hitetlenkedve hallgatta panaszaimat, de végül sikerült meggyőznöm hogy miről van szó, bevette bevizsgálásra. (ez is milyen! Mi jogon bírálja felül egy eladó azt, hogy a készülék működik-e vagy sem?) Ez nem azt jelenti hogy elküldik a szervízbe, hanem hogy ők megvizsgálják, hogy működik-e, valóban hibás-e (természetesen a trükkös vásárló azért vesz egy ilyet, mert szeret visszajárni és szopatni őket azzal hogy nem működik). Azzal váltunk el, hogy egy hét múlva keresnek, addig kiderül hogy mi a baj.

Az egy hét letelt múlt héten.

Hétfőn gondoltam felhívom őket, megkérdezem mi a pálya.
A kedves hangú kislány közölte hogy a szervizes kollega nem veszi fel a telefont, valószínű nincs benn, de amint visszaért, megkérdezi és visszahív.
Nem hívott.

Kedden telefonáltam ugyanebben az ügyben, szervizes nincs benn, visszahívnak.
Nem hívtak.

Szerdán
telefonáltam ugyanebben az ügyben, szervizes nincs benn, visszahívnak.
Nem hívtak.

Csütörtökön telefonáltam ugyanebben az ügyben, szervizes nincs benn, visszahívnak.
Mondtam hogy ezt nem veszem be többször, ha lassan is, de tanulok, ez így nem működik.
Mindegy, nem hívtak.

Pénteken felhívtam őket, hogy most legyenek kedvesek megmondani mire számítsak, mer türelmetlen alak vagyok. A telefonos hölgy ígéretet tett hogy visszahív, tuti, és valóban, csoda történt, visszahívott.
A szervizes kollega nincs benn, de amint bejön megkérdezi és visszahív.

Kör bezárult, szerintem nincs is szervizes kollegájuk.

Minden alkalommal megpróbáltam megfelelő türelemmel, és tisztelettel beszélni, jeleztem hogy tudom hogy nem ő a felelős a helyzetért, de mégiscsak stb.
Kedvesek voltak, aranyosak, de ez nekem annyit ért mintha süketek és némák vették volna fel a telefont. Eredmény nulla.
Megkéreztem, ismerik-e a Homárt. Azt mondták nem.
Gondoltam itt az ideje.

Utólagos bejegyzés:
Vagy a Homár említése, vagy a Karácsony közeledte az ok, mindenesetre felhívott a szervízes kollega, és egy hosszú beszélgetés után (melyben szóba kerül a jogi procedúra lehetősége is) megígérte hogy küldenek egy új terméket. Remélhetőleg két ünnep között.
Ez egy piros pont a sok fekete mellé. Ettől függetlenül utolsó vásárlásom náluk.

Nincsenek megjegyzések: