július 31, 2006

Komment

Személyesen is érint a történet.
A napokban megjelent egy hír miszerint aki már regisztrált az ügyfélkapun, az megnézheti hogy milyen betegéletútja volt az OEP szerint.
Én megnéztem. Annyira, hogy a rendszer nem ismert fel. A TAJ számom alapján annyit mondott hogy ez egy érvényes TAJ, de ennél többet nem volt hajlandó kiadni a rendszer nekem - rólam.
Mivel ott az állt hogy ha nem műkszik, akkor hívjam fel az illetékeseket. De hogy ki a fene az illetékes azt nem mondták meg. Volt egy kis időm, telefonáltam. Eljutottam az OEP sajtóosztályára, ahol úgy tűnik (az egész kócerájjal ellentétben) hallottak már valamit arról hogy a biztosított fizeti a cekket. Egy nagyon kedves sajtós segített, kiderült hogy akinek több keresztneve is van, az könnyen belefuthat ebbe. De jelentem már működik, és gazdagabb lettem egy nagyon kellemes élménnyel, miszerint olyan emberek is dolgoznak ott akiket érdekel a feladatuk. Ezúton is köszi!

Most olvastam egy szösszenetet a Zöld könyvről. Ismét Well said.
Nem, ez nem a
Muammar al-Kaddáfi írása, hanem a másik.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

a cekket helyesen cech-nek kell írni.
azaz: a biztosított fizeti a cechet.
Üdv
T