szeptember 30, 2005

Előre le szeretném szögezni, hogy szeretem a HVG-t, a könyveik között is sok érdekeset találtam már. De most kiakasztottak.

Előfizettem kedvezményesen 2 hónapra, eddig minden rendben. Jött az első példány, benne egy kártyával hogy Ügyfélpont meg minden. Uzsgyi, megnéztem, tényleg. Lehet regisztrálni, és innentől vásárolgatni. Ráadásul van egy könyv amit meg szeretnék venni.
Szóval regisztráció. Majd jön válasz, és akkor.

A válasz ezek szerint nem automatikus, mert reggel regisztráltam, és csak este jött meg. Sebaj, egy lépéssel beljebb! Klikk a linkre, kitöltés, GO. Visszajött valami válasz, hogy ez nem, mert a jelszó nem elég bonyolult. Jelzem, ha a mező mellé odaírják a szintaktikai szabályokat, akkor nem próbálkozom egy csomószor. A végén eljutottam odáig, hogy hibaüzenetek sora, de regisztrált, csak azt nem tudom milyen néven.
Egyáltalán nem vagyok komplett idióta, nem ez az első regisztrálásom, de bizony, ez valahogy elkeveredett. Mert volt olyan hogy a jelszó jónak tűnt, de a felhasználónév nem. A végén már olyan hibaüzenetek jöttek, amelyek keveredtek a szerver üzeneteivel, mezőkre hivatkozott, de az, hogy egy programozó milyen néven nevezi a kitöltendő mezőket, az engem nem érdekel....

Szóval semmi. Írtam egy levelet az ügyfélszolgálatra (ahonnan a regisztrációra a válasz jött), eddig nincs válasz.

Francba. Felmentem az oldalra, hoppá, lehet vásárolni regisztráció nélkül is. Nosza.
A kosárba nagyon nehezen lehetett csak beleimádkozni a könyvet (5-6 próbálkozás), majd jött a kicsekkolás.
Utánvétellel, köszönöm, GO. Ahogyan Mórcika elképzeli... Feljött egy html zagyva, semmi válasz hogy ok, meg akármi.

Most akkor:
- van egy ügyfélpont
- regisztráció egy mess, nincs megfelelően kidolgozva
- mögötte az emberi reakció lassú (neten egy nap sok)
- a vásárlás bug-os

Uraim, nem lett volna ilyen béta verziót kitenni. Így elriasztani lehet az embereket a használatától.

(Utólagos bejegyzés: Második próbálkozásra sikerült a vásárlás. Regisztráció még függőben. Várom a választ...)

Nincsenek megjegyzések: