szeptember 22, 2005

Megint Critical Mass.
Nálam a srácok elérték a kritikus tömeget, a tököm tele az összes barommal aki az autósokat szopatja azért, mert nincs elég bicikliút Budapesten.

Szokásos napnak indult. Törökbálintról nem bicajjal indultam el a városba, mert
- k*va messze van az Andrássy (a közelében volt dolgom)
- napközben vissza kellett jönnöm falura, majd vissza ugyanoda

Szépen besündörögtem a városba, és megpróbáltam parkolni a Bazilika mögött a föld alatt. De zárva, a biztonsági őr szerint elromlott. B*sszátok meg.
Szépen tovább kanyarogtam, de nem volt szökési útvonal a rakpart felé. Arany János utcába jutottam, ahol a Bajcsy-Zs. felé behajtani tilos tábla, mégis minden autós ott állt sorban...
Barla volt kijelölve a kötelező haladási irány, a Burger King előtt, a trolimegállón keresztül. Ahol egy troli szépen keresztben leparkolt, és elment (gondolom egy hambit kapott be). Kikeveredtem, majd irány a Révay utca. Parkolás. Sok pénz elhelyezése az automatában.
Délben elindultam kifelé a városból. Csak az utcából nem vezet kifelé út. Aki ott van, az aludjon ott - gondolom én. Egyirányú utcával szemben, trükkösen kijutottam. Dugó mint állat.
Arra gondoltam, hogy az Andrássy-n tényleg alacsonyabb a szennyezőanyag koncentrátum. De vajon a város többi részén is kevesebb lett a kipufogógáz? Szerintem nem. Vagyis ne szarjanak az ablakom alá, de mások ablaka alá lehet...

Újra vissza, megoldottam ezt a nem egyszerű kört.
Este nem indultam el, mert 6 körül egy kollega telefonált, hogy 40 perce nem jut ki az utcából sem.
Nyolc körül indultam el (kösz srácok!).
A Nyugati tér környékén láttam bicajosokat, akik szépen csukták össze a gépet, hogy beleférjen az autó hátuljába. Cicanadrágban beugrottak a gépbe, és huss, pöff, puff....

Ezsembe jutott, hogy ha ennyire védi a természetet, bcajosokat, akkor most miért autóval jött?
Vajon a BKV felengedte ezen a napon a bicajt a buszra? Miért nem protestáltak ott is a kerékpárosok, mondjuk azzal, hogy tömegközlekedve megy a tüntetésre, és nem autóval?????

Á, mindegy. Vége van. Évente egyszer kibírjuk. Igaz, ez az alkalom 2005-ben a második volt...
Karotta jól megfogalmazta azt is, ami ebből a szösszenetből kimaradt.

Nincsenek megjegyzések: