szeptember 17, 2005

Ma reggel kaptam egy sms-t:

"Értesítjük, hogy javításra leadott készülékét nem vette át 3 napon belül, ezért a kölcsönkészülékért a mai nappal kezdődően díjat számítunk fel. Pannon GSM"

A dolog érdekes. Ugyanis nem kaptam értesítést arról hogy elkészült. Pedig már kétszer is érdeklődtem az ügyfélszolgálaton...

Három vagy négy hete vittem be a ketyerét. Kicsit bezavartam akkor is a köreikbe, ugyanis egy pda telefon szervizelésénél a felhasználó - szerintem - jogos kérése, hogy egy hasonszőrű készüléket kapjon. Hiszen azért vettem ilyet, mert használom. A naptárat, programokat, vannak benne személyes adatok. Természetesen az adatokért felelősséget nem vállalnak. Egy kis keresgélés után mégis találtak egy ilyen HP pda-t.

Szóval a javítás megtörtént. Amikor beadtam az enyémet, a cserekészülékhez semmit nem adtak ide. a gép saját akkuját, ceruzáját visszaadták, ezeket használtam a cserekészülékkel. Most az ügyfélszolgálatos kereste a dobozban a ceruzát, de nem találta, ezért rákérdezett. Mondtam neki hogy a ceruza az enyém.

Úgy tűnik nem hitt nekem, ugyanis pontosan háromszor mondta el, hogy ha otthon mégis találnék egy ceruzát, azért vigyem vissza nekik. Szóval még tolvaj is vagyok.

Jeleztem azt is, hogy az SMS-t nem kaptam meg, amiben értesítettek hogy elkészült a gép. Megnézte, és tényleg. Sem azt nem kaptam meg hogy időre nem készült el, sem azt hogy elkészült. A rendszer ennek ellenére kiküldte a figyelmeztetést, hogy innentől bérleti díjat is felszámolnak...

Magyarul: A készülék elromlott. Cserekészülék nehezen. Javítás csúszott. Értesítés nem jött meg.
Ezek után fizessek, és tolvaj is lettem.

Hááát, különböző elképzelésünk van a szolgáltatás szó jelentéséről, az biztos.

Később hozzáfűzve (09.30):
Ma megérkezett az elkésett SMS. Vagyis hogy átvehetem a készüléket 3 napon belül.
Mellé egy másik is jött. E szerint ha már átvettem, akkor elnézésemet kérik.
Két hetet csúsztatok srácok!

Nincsenek megjegyzések: