november 01, 2005

Blog
A blogok támadása. A FORBES cikke. Ettől a cikktől sok ember hátán felállt a szőr.

Utólagos bejegyzés:
Jim Maule jogászprofesszor blogjában egyszerű tanácsokat ad arra, hogy a blogok támadjanak.
(ja, érdekes, új szó is van már rá: BlogBlashed)
Íme a fordítás:
1. Create quality products and services. 
(készíts minőségi termékeket/szolgáltatásokat)

2. Sell what you advertise.
(add azt amit reklámozol)
3. Make certain your products and services do what they claim to do.
(a termékeket és szolgáltatásokat készítsd olyanra, hogy azt nyújtsák amit ígérnek)
4. Fully test and study your products and services before offering them for sale.
(elemezd és teszteld a terméket mielőtt reklámozod)
5. Disclose all risks posed to purchasers of your products and services.
(mondj el minden rizikót amely a termékedhez kapcsolódik)
6. Tell the truth.
(mondj igazat)
7. Fulfill your warranty promises.
(váltsd be a garanciára tett ígéreteidet)
8. Don't cut corners.
(ne vágj le sarkokat - ez azt jelenti, hogy ne egyszerűsítsd le az ügyintézést)
9. Comply with all applicable laws and regulations.
(felelj meg a hatályos törvényeknek és szabályoknak)
10. Don't try to buy influence.
(ne próbálj meg befolyást vásárolni - vagyis ne lobbizz)

Ilyen egyszerű lenne? Szerintem igen.
Nehéz ennek megfelelni? Szerintem igen.
Megéri? Szerintem igen.
Rövid távon megéri? Szerintem nem. De el lehet kezdeni hosszú távra tervezni...
És hosszú távon? Szerintem abszulút megéri!

Nincsenek megjegyzések: