november 27, 2005


Elkezdődött a karácsonyi reklám / és vásárlásőrület.
Utálom meghallgatni 24-éig 2 csillió alkalommal meghallgatni azokat a számokat amikben szerepel a Xmas kifejezés. Mindenütt ugyanaz megy majd.
A reklámokban is egyre gyakrabban tűnik majd fel a piros ruhás pedofil bácsi.
Cikkek és hírek tűnnek fel arról hogy a szakállas bácsi simogatta a gyereket, vagy hogy mennyire szomorú ünnep ez azoknak akik egyedül vannak (na ezt az egyet átérzem)
Viszont tetszenek azok a reklámok amelyek rájöttek: az egyre hangosabb hangzavarban úgy lehet kitűnni ha a reklám kicsit lazább, lassúbb, és kedvesebb. Nem kell belenyomni az arcomba hogy megvegyem. Sőt, amit annyira tolnak, azt már tuti nem veszem meg.
Tetszik a Bravia reklámja. Igaz, a név alapján először egy autóra asszociáltam :-)

Nincsenek megjegyzések: