november 03, 2005

Személyes

Nem tudom ki hogy van vele, de nekem csak és kizárólagosan páratlan számú zoknim van. (hihi, nem csak nekem)
De trükközni akartam, szépen eltettem a páratlanul maradt zoknit. Legközelebbi mosásnál szépen bepárosítottam egy magányos mellé. De a következő mosásnál tuti hogy ismét elveszett egy.
Lehet hogy zoknival megy a mosógépem?
Talán meg kéne keresnem az elveszett darabot? Íme egy 12 pontból álló segítség, szerinte minden megtalálható. Furcsa, elmondása szerint a legtöbb elveszett tárgy az elveszés helyétől max 45 centire van, csak nem találjuk, nem látjuk. Na jó, nekem ez nem megy. A zokni lehet hogy átlép egy párhuzamos dimenzióba, és megkeresik a zoknik menyországát?

Ha megguglizzuk a kifejezést hogy odd socks, 1.8 millió találatot kapunk. Ezek szerint másnak is tűnnek el zoknijai.

Van páratlan zoknik napja is.

Múzeum is létezik.

De a legfontosabb, van olyan weboldal ahol lehet 3-as csomagokban kapni a zoknikat!
Jeee!




Nincsenek megjegyzések: