október 18, 2005

Nagytestvér

Figyelem, önfeljelentés következik!
Eljött az igazság pillanata, bevallom, cselekedtem már törvénybe ütköző dolgokat. Most mindent bevallok, szépen felsorolom.

- kicsi gyerekként horgásztam tiltott helyen
- loptam a szomszédok cseresznyéjéből (felmásztam a fára, onnan)
- puskáztam az iskolában
- utaztam a vonaton úgy, hogy csak félútig vettem meg a jegyet
- meghekkeltem a telefont, kétforintost egy madzagra ragasztottam, és így a "fityegővel" telefonáltam
- egy barátom végtelenített telefonkártyáját is használtam
- egyszer gyorshajtottam az autópályán (na jó, nem egyszer :-)
- nem utasítottam vissza amikor másoltak a barátaim nekem egy CD-t
- én is másoltam már CD-t (de nem nagyüzemben)
- vásároltam kalóz DVD-t és meg is néztem (Indonéziában)
- egyszer megtörtem a mobiltelefonom SIM lock-ját (egy weboldal segítségével)
- egyszer vettem egy HBO dekódert, és egy darabig azzal néztem a műsort
- Németországban egymárkás (vagy kétmárkás) helyett régi 5Ft-ost használtam az automatában
- és ami mindezeknél sokkal súlyosabb bűn, énekeltem már a "Happy Birthday"-t a jogtulajdonos engedélye és jogdíj fizetés nélkül. Bizony, ez a ma érvényes jogszabályok között bizony így van!

A jogok tulajdonosa a Time Warner, így ha születésnapon énekelni szeretnéd, bizony engedélyt kell kérni.
Itt megtudhatod kinek kell írni.

Nincsenek megjegyzések: